Také jsem se napálila na podvodný eshop, ale ...peníze jsou zpět. Jak? čtěte návod

18. 12. 2018 16:24:51
V ČR jsou nyní stovky lidí, co se napálili na podvodné eshopy. Někteří jen však polamentovali na sociálních sítích, ale přitom je to dost jednoduché dostat své peníze zpět, ale nikdo jak vidím zájem nemá. Já ano. Zde je návod .

Tak v zápalu vánočního nakupování a hledání dárků a nekonečného listování desítkami stránek různých eshopů na mě vyskočila reklama na eshop, který jsem myslela že znám ....

Ale byl to omyl - stejný název domény KUPPARFEM, ale místo CZ bylo na konci COM, což jsem prostě přehlédla a záhy učinila objednávku. Stránky na prodej parfémů se sobě podobaly jako vejce vejci.

Nejdříve jsem se mrkla, jestli nemohu vyzvednout osobně, ale protože byla adresa někde za Prahou, tak jsem to vzdala. OK, nechám si to poslat službou DPD, rozhodla jsem se.

Kurýrní služba se za týden ozvala, ale já nebyla doma a tak jsem přeložila převzetí na další týden.

No a přišel den, kdy jsem si zásilku převzala a žasla. Místo značkových luxusních parfémů, jen nějaký fejk bez jakéhokoliv označení o co se jedná a pak další rozbitý flakon asi s 10% obsahu.. V balíčku chyběla samozřejmě faktura.

Na krabičce byla zpáteční adresa, která zněla jako Americká, ale na konci bylo uvedeno Česká republika a telefonní číslo, které samozřejmě neexistovalo.

Napsala jsem povedenému eshopu email, že chci okamžitě ty fejky vrátit, ale ten se také vrátil jako neexistující.

Tak jsem hledala ten povedený eshop www.kupparfem.com ...a ejhle , ten už také neexistoval.

Začala jsem pátrat na internetu, tušila jsem, že nebudu sama .

Dříve, než bylo to slavné GDPR, tak existovaly stránky o podvodnících, kde lidé na nepravosti upozorňovali, sdružovali se, radili se jak postupovat a varovali před nepoctivými obchodníky, řemeslníky atd....

Ale to už je pryč a dohledat nyní nějaké informace o podvodnících není lehké. Po několika hodinách jsem našla i varování na ČOI, že se jedná o pochybný eshop ....

Ale přeci jen jsem uspěla s hledáním, protože mnoho lidí, jako já, zjišťovalo to dané telefonní číslo uvedené na balíčku a tak zadali na google toto telefonní číslo jako podvodné a tam dopsali své story. Najednou jsem viděla, že nejsem sama, kdo je podveden a že eshopů s tím samým zbožím bylo více a začala jsem konat. Bohužel dotyční se chvástali podáním trestních oznámení, ale neudělali to zatím a na mé sms nikdo neodpověděl - asi své peníze zpět nechtějí. Ok.

Ani jsem nemusela, jak se říká vystrčit paty ze svého domova a datovou schránkou jsem poslala na policejní ředitelství trestní oznámení na tento eshop s tím, že nás je více a jistě už někde policie musí toto řešit. Přiložila jsem fotografii balíčku a jeho obsahu a také kopii toho, že už neexistuje ani emailová schránka a vlastně ani daný eshop.

Tušila jsem, že peníze, které jsem den předtím zaplatila kurýrní službě ihned neputují podvodníkům, ale vše má nějaké zpoždění - to znamenalo, že mé peníze bude mít nějaký čas kurýrní služba, než je podvodníkům odešle. Zpravidla se fakturuje jednou měsíčně, ale může to být i jinak, ale rozhodně ne každý den - to by bylo dost neobvyklé.

Policie jednala naprosto ostřelhbitě k mému překvapení a ihned druhý den samo policejní ředitelství odeslalo DPD příkaz k blokaci mnou zaplacených peněz - tedy aby nebyly vydány podvodníkům.

Pomohlo samotné DPD, které mi poslalo email, že peníze mohou "blokovat" jen týden a že do té doby jim musí oficiálně policie polat příkaz k zadržení této částky.

Samotné trestní oznámení bylo odporoučeno - sloučeno k dalším, které mají v Turnově a já doufám, že se přihláší i další lidé, co byli podvedeni, aby si podvodníci příště rozmysleli, kde budou své podvody realizovat.

I když se nejednalo o nijak astronomicky velkou částku, tak prostě děkuji DPD i policii, že i v době Vánočního shonu dělají dobře svou práci.

Své peníze ještě fakticky na bankovním účtě nemám, ale jsou už na cestě/ té dobré a nikoliv na cestě k podvodníkům /. I tak budu mít dobrý pocit o Vánocích, že i když člověk naletí, tak je prostě šance získat peníze zpět a to je někdy pocit k nezaplacení, který není vždy pravidlem, spíše vyjímkou.

Jakmile budete váhat, tak peníze poputují podvodníkům a Vy už je nikdy neuvidíte, protože bankovní účty někdo na druhém konci světa vybere a pak už není šance.

Přeji krásné Vánoce všem a ti, kdo se nápálili, tak neváhejte a dejte si trochu práce s tím, aby se Vám peníze vrátily a nedávejte prosím tak šanci dalším podvodníkům

Autor: Simona Podlipská | úterý 18.12.2018 16:24 | karma článku: 39.10 | přečteno: 4718x

Další články blogera

Simona Podlipská

Novodobí "šmejdi" co vysávají dětem kapesné aneb žebrání online

Ano jsou tu zase v jiné podobě a tentokrát obírají děti. Představují dětem život bez práce, plný luxusu a doslova žebrají o peníze, které jim náctiletí posílají, aby se u nich dočkali pár sekund obdivu. Jejich život je ale fake.

28.1.2023 v 8:01 | Karma článku: 28.08 | Přečteno: 1181 | Diskuse

Simona Podlipská

Pátek 13. ledna a setkání s "šedou" realitou

Tak na pověr určitě nevěřím, ale z toho pátku je mi prostě smutno. Stačilo pouhých 9 minut čekání na autobus, abych se střetla s realitou, která tu dnes panuje....do které nás někdo "úspěšně" dovedl a je mi z toho pořádně smutno.

14.1.2023 v 11:21 | Karma článku: 25.31 | Přečteno: 573 | Diskuse

Simona Podlipská

Opravdu zemřela zpěvačka Hana Horká na covid? Nebo je to jen mediální tah na antivaxery?

Prý zemřela na covid, protože nebyla očkovaná, říká její syn a druhým dechem dodává, že pitevní zprávu má otec a nikomu ji neukázal. Chtěla raději covid a zelenou tečku, aby mohla chodit do divadla, restaurací....a co na to vláda?

19.1.2022 v 19:46 | Karma článku: 38.37 | Přečteno: 1594 | Diskuse

Další články z rubriky Společnost

Karel Trčálek

Kateřina Konečná prozradila, že dnešní komunistické názory jsou docela nelidské

O tom, že se komunisté nepolepšili a že jsou pátou kolonou putinovského Ruska, víme už dlouho. Ale že komunisté dnes vyhánějí demokratické politiky z televizních studií, otřáslo námi všemi. Kde se nová komunistická zvůle zastaví?

19.3.2024 v 7:56 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 23 | Diskuse

Tomáš Flaška

Tak si ty ruské volby shrňme

A řekněme si, co to vypovídá o nás. Stačí se podívat na různé reakce. A řeknu to takto – nestačíte se divit.

19.3.2024 v 7:04 | Karma článku: 12.71 | Přečteno: 108 | Diskuse

Ladislav Pokorný

Kateřina Konečná nechtíc prozradila, že dnešní komunistické názory jsou naprosto nelidské

O tom, že se komunisté nepolepšili a že jsou pátou kolonou putinovského Ruska, víme už dlouho. Ale že komunisté dnes vyhánějí demokratické politiky z televizních studií, otřáslo námi všemi. Kde se nová komunistická zvůle zastaví?

19.3.2024 v 0:59 | Karma článku: 26.88 | Přečteno: 425 | Diskuse

Eva Kislingerová

Budeme válčit se Slovenskem?

Z vyjádření některých politiků může nezúčastněný pozorovat nabýt dojmu, že diplomatické vztahy se Slovenskem jsou na bodu mrazu. Z médií to vypadá, že válka začíná a u Hodonína bude tanková bitva.

18.3.2024 v 13:24 | Karma článku: 21.94 | Přečteno: 543 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak s Babišem dohnat a předehnat ne Západ, ale Putinovo Rusko?

Západ se nám rozpadá před očima. Zato Rusko doslova vzkvétá. S doháněním Západu je konec, teď už nám zbývá, než jen dohánět a předhánět Rusko...

18.3.2024 v 11:15 | Karma článku: 18.72 | Přečteno: 240 | Diskuse
Počet článků 19 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1846

Také rádi vaříte, nebo jen hledáte inspiraci pro dnešní oběd či večeři? Tak jste tu správně. Nabízím Vám jednoduché a rychlé recepty, které zvládne každý. Mým koníčkem je mezinárodní kuchyně. Zkuste něco nového a nechte se inspirovat dálkami a vůní koření a cizokrajných pokrmů, které nemusí zpestřit jen sváteční tabuli.

Nutný výchovný pohlavek, souhlasí Bouček i Havlová s přerušením projevu na Lvu

Moderátor Libor Bouček ostře zareagoval na kauzu ohledně délky proslovu režisérky Darji Kaščejevové na předávání cen...

Švábi, vši a nevychované děti. Výměna manželek skončila už po pěti dnech

Nová Výměna manželek trvala jen pět dní, přesto přinesla spoustu vyhrocených situací. Martina ze Znojma se pokoušela...

Vyzkoušeli jsme podvod z Aliexpressu. Může vás přijít draho, i po letech

Nakoupili jsme na Aliexpressu a pěkně se spálili. Jednu USB paměť, dvě externí SSD a jeden externí HDD. Ve třech...

Chtěli, abych se vyspala s Baldwinem kvůli jeho výkonu, říká Sharon Stone

Herečka Sharon Stone (66) jmenovala producenta, který jí řekl, aby se vyspala s hercem Williamem Baldwinem (61). Měla...

Byla to láska na první pohled, říká hvězda Gilmorek o manželství s modelkou

Milo Ventimiglia (46), představitel Jesse ze seriálu Gilmorova děvčata nebo Jacka Pearsona ze seriálu Tohle jsme my, je...