Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Obávám se, že paní Podlipská má docela dost značné mezery ve svých znalostech - a například si plete dva dost základní pojmy - "minimum životní" s "minimem nezabavitelným 9.633 Kč".

0 0
možnosti
Foto

no asi mezery mám - nejsem odborník , pouze laik ..děkuji za upozornění

1 0
možnosti

Dobrý den, chtěl bych dodatečně poděkovat za Váš příspěvek na téma pomluvy.

1 0
možnosti

Dobrý den. Souhlasím s vámi v tom, že na to kolik mají Maláčová, Valachová a podobní keců o tom, jak ještě více okrást lichváře, tak je stát daněním lidí v dluhové pasti dost nenažraná hyena.

Nesouhlasím s vámi ve dvou věcech. Za prvé znám celou sortu lidí, kteří míří do insolvence účelově a dost si na ni namastí kapsu.Takže to, že tam nikdo nechce je mýtus. A za druhé, vaše číslo nezabavitelného minima není správné, není to konstanta, nýbrž se odvíjí od velikosti rodiny, řekl bych. Zde. Zadal jsem 2 děti+ manželku a plat 18 500kč čistého.

https://insolvence.justice.cz/kalkulator-splatek/

4 1
možnosti
Foto

no když jste tam zadal dospělý a dvě děti ...když tam zadáte tři děti vyjde jiné číslo, když zadáte jedno dítě, tak vyjde jiné číslo ...já jsem tam o dětech nic nepsala a aby to bylo jednodušší, počítala jsem s jedním člověkem bez dětí ...to je vše . Ale můj příspvek vůbec není o minimu!!! ale o tom, jak si na své přijde stát z položky, která plyne od všem - i když mají tři děti ...pět dětí to je jedno

0 0
možnosti

Paní Podlipská nějak tomu vašemu článku nerozumím. Ty peníze jdou insolvečnímu správci nebo státu? Obojím asi těžko. Spíš věřím že je ostane ins. správce, stát ostrouhá.

0 0
možnosti

Nelíbí se mi ty ataky vůči neziskovkám - stát skrz ně platí užitečné služby, které sám neumí poskytnout. Pokud je nepotřebuje, ať je neplatí. Rozpočet je jak děravé necky a daly by se najít stovky jiných příkladů, kdy peníze odtékají zbytečně, ale někomu leží v žaludku právě jen neziskovky.

3 0
možnosti
Foto

no mě v žaludku neleží, ale jsou jich tisíce a vím o některých, které jsou naprosto zbytečné . nepsala jsem že všechny, tak to neglobalizujte

0 0
možnosti
Foto

Ty lidi vůbec nelituji. Když je někdo tak hloupej a půjčuje si peníze, které nemůže splatit je to jeho problém a ne můj. Nelituju je.

4 2
možnosti

P89a44v16e11l 94V50é13b56r

26. 5. 2019 6:59

Víte, jsem natolik zlomyslný, že vám přeji, abyste poznal, jak snadné je v této zemi upadnou to nesplatitelného dluhu

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS